måndag 22 mars 2010

I've heard it's no good to run..

But it feels so much better now when it's done

Jag rymde från verkligheten ett tag som ni vet.. Jag behövde komma iväg för att inte gå under. Nu sitter jag på tåget tillbaka till Lund, jag har haft en vecka där jag mest gjort ingenting. Jag har legat i soffan mycket och sett på filmer eller så har jag umgåtts med människor jag tycker om och saknar. För även om man inte ses jämt, bara pratar då och då så är det något fint i att veta att när man kommer tillbaka så är allt som det en gång var.

I lördags somnade jag bredvid marcus på ett golv under en filt medan alla andra satt i den stora soffan och tittade på film. Jag hade nästan glömt hur skönt det kan vara att somna bredvid någon utan att behöva säga ett ord, bara vara och känna en välbekant doft av någon man känt i snart en halv evighet!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Det låter som du haft det kanon mysigt i helgen :)
Nästa helg får jag mitt Pass! :D

Eva sa...

Jag behöver film & soffa snart! Det är så himla mysigt att gosa ner sig under några filtar och se ett par filmer på raken!