onsdag 31 mars 2010

Bara så ni vet

Igår umgicks jag med två av skånes finaste damer för att dricka te. Jag vill inte göra det här till ett töntigt "Guuud-vad-ni-är-fina-inlägg" men jag kan inte tänka mig att jag skulle kunna bo i Lund utan dem. Ibland känner jag mig som den jobbigaste människan någonsin med en miljon problem som gör att jag ibland får svårt att ens stå upp men på något underligt vis lyssnar dessa damer på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt! Och just det är så fint att jag faktiskt, trots allt, går och lägger mig och tänker; livet är bra fint ändå!

Det var allt jag hade att säga just nu
dags att fortsätta med tentaskrivande.

4 kommentarer:

Stina sa...

Vi är teberoende kvinnor som också har våra problem. Så du räddar oss från ensamhet genom att bjuda in oss hos dig! Mer sånt! Och tack för lånet av vantarna, de räddade mig från en del av kylan. :)

Fifi sa...

Var rädd om de damerna och lycka till med tentan!

mikaela sa...

åh känner igen det där! bästa vännerna är bara bäst helt enkelt :) satte precis på dina musiktips, bara fina låtar och artister ju!

Anonym sa...

Anytime vännen!