torsdag 18 mars 2010

If I ever fall in love for real..

Om jag någonsin skulle hitta en vacker pojke att leva med skulle det vara någon som Salem al Fakir. Av en hel del anledningar:

Jag är väldigt svag för pojkar med brunt, långt, lockigt hår.
Avgudar hängslen och converse tillsammans med en fluga i halsen
Får rysningar när en pojke kan ta ton och sjunga mina favorit sånger
Ja det är bara en av många anledningar till varför jag gått och blivit lite kär i Salem, dessutom har han gjort ett helt magiskt album på sistone som spelas om och om igen på min iPod.

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Vad myspysigt. Han är jätte söt och har säkert världens största ögon också :)

Jeanette sa...

Känns som jag håller på att trilla omkull på stolen där ja sitter nu för att jag är så trött.
Slutar om ca en halvtimme och då ska jag hem och packa ihop lite sen rör jag mig till pojkvännen där ja tror jag sover tills imorn.

Imorgon ska jag fixa pass, baka och sen blir det 25års fest på kvällen. De blir nog skoj. söndag bara ta det lugnt tror jag.

Hoppas du får en fin fin helg så får du berätta sen vad du hittat på.

Kram!

lovisa/polichinelle sa...

tack så hemskt mycket! din blogg är riktigt myspys den också, fortsätt att beskriva kärleken till pojkar med brunt lockigt hår! (även om jag inte kan skriva under på plural-formen av det, jag har min enda och det räcker!) kram!

caroline sa...

Åh, min fina vän. Jag önskar önskar att du någon gång träffar en pojke precis lika fin som Salem (om inte finare. Eller varför inte honom själv?!), för om någon förtjänar det så är det du.
Måste erkänna att han tagit liten bit av mitt hjärta också, och det var några veckor sen nu jag förutspådde den senaste skivan som min vårs soundtrack. Alla gånger.

Hoppas den lilla resan rensade huvudet litegranna? Våren är så fin på alla sätt och vis, och jag hoppas den blir det för dig nu. Att du får se världen vakna av solljuset, inte spöregn eller köldskador.