torsdag 22 oktober 2009

Art can't wait

Så vad är det nu jag har kommit på ?
Under min stockholms vistelse övertygade min pappa mig om att jag borde starta en konsttidning, det lät som en svår grej att göra men det lät så himla roligt att jag inte riktigt kunde få ut det ur huvudet. Då kom jag på det, en blogg, en blogg med vackra bilder och massa av inspiration, om konst! så nu finns den och alla ni pärlor borde följa den noga:
http://artcantwait.blogspot.com
Jag vill att den ska vara lite som Hype, bästa kulturprogrammet någonsin!



Lugn, jag blir kvar här med!
Nu är jag så inspirerad att jag håller på att koka över!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul med en ny blogg rar, får kika in den med :D

wow, visste ej att kat von d hade en tattoobok, har du fått hem den ännu? och vad kostade den? nu blev ju jag också sugen :D

allt känns jätteskönt med att lämna lilla lyan, och mannen som skall ha den efer mig vill flytta in tidigare, så gött, kan jag spara lite mera pengar :P

http://kissamiss.blogg.se

caroline sa...

Åh vad underbart av dig! Så himla härligt, och så mysigt att du verkar brinna så mycket för det!

Nu åker jag iväg en stund till staden i mina allra högsta drömmar. Jag tror knappt det är sant! Hoppas på massa fina foton och inspiration med mig hem igen sen.

Ha det toppenbra så länge vännen!! Kramkram