söndag 11 oktober 2009

A sunday afternoon

Min helg har varit fin, men finast var fredag/lördag för då kom mina fina flickor hit och hälsade på. Vi gick på Väla och sedan gjorde vi Lund

Vi åt på VESPA, utsökt pasta i olika smaker och former

Sedan snackade vi skit långt i på natten i min soffa, vi åt choklad, nötter och drack saft. I bakgrunden fanns Idol och vi hejade på Mariette

På morgonen dukade jag fram en ganska tidig frukost med gröt, te och mackor. Det var mumsigt. Tyvärr var damerna tvungna att lämna mig tidig så klockan tio rullade de härifrån.

Dessutom har jag fått min alldeles underbara jacka och idag har jag varit på Yoga. Det var angenämt med tanke på att en pojk med de finaste ögonen jag sett bestämde sig att dyka upp på samma yoga pass som jag, håller en tumme för att han bestämmer sig för det igen. Dessutom log han med världens största leende när han sa hej. Yoga är allt bra fint det där!

6 kommentarer:

Linda sa...

Hoppas att pojken kommer tillbaka!

Sv; Tack så mycket! Det är en koifisk. :)

Tyrelina sa...

Ja, jag läser samhäll på spyken första året. Och du? :)

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

mums vad gott det där såg ut på den översta bilden :)

svar: hehe, ja det kan man lugnt säga att jag är :) gillar du också bilar kanske?

Anna sa...

Avslutningen var bra. Dock är inte bowling min starkaste sida :) hoppas allt är bra nere i Lund. Ser ut så åtminstone :)

bina sa...

mys! <3

caroline sa...

men åh vad underbart det där lät! jag hoppas också :) För oss båda.