torsdag 15 oktober 2009

If you could change for a day

Nu har jag fått igång mitt polaroidprogram, resultatet blev en ny header
och det tyckte jag verkligen var på tiden!


Det var någon som frågade mig efter förra inlägget varför jag tycker Kat von D är så vacker, det ska jag tala om. Hon står för styrka och personlighet, hon är framgångsrik och tatuerad. Helt enkelt galet vacker och någon jag skulle vilja vara. Underbara, underbara Kat!

Nu ska jag byta om till min surrealistiska outfit för att gå och äta och dansa hela natten lång med mina fina class mates i en galen surrealistisk maskerad!
Imorgon bitti åker jag till Stockholm och går på Dali utställning på moderna museet så jag återkommer på söndag igen när jag har kameran full med bilder!

PUSS med stora hjärtan!

4 kommentarer:

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

japp, det har typ varit det enda jag följt så det är lite synd att det är slut.. :)
har du också följt det?

annasofiajonsson.com sa...

Plugget får vänta tills hösten. Jag har fått jobb på JC i vinter/vår så jag har beslutat mig för att ta det. Ska ta tag i en gammal veterinärdröm jag har också och om det intagningsprovet går vägen så blir det troligtvis lärare till hösten. Man måste åtminstone försöka. Ha en trevlig helg i sthlm :)

Lina sa...

konserten var helt underbar faktist! ih.

polaroidbilder är så fantastiskt snyggt. Hur fixade du det programmet?

Hoppas du har det bra! Kram

Anonym sa...

men skall du säga snygging, din header är asgrym, snygg som attan :)
och kat är bra kvinna. fin bild på henne i blont, har bara sett groteska bilder innan :P

klart jag har vart nojig över mina tattoos, men jag kan verkligen inte tänka mig utan dem just nu, kör på, alla kommer bara tycka att du är grym och ännu snyggare än vad du är nu :D

http://kissamiss.blogg.se