onsdag 14 oktober 2009

sunset, sundown and everything in between

Idag har jag fått mycket gjort, mellan soluppgång och solnedgång :

Jag vakande och solen sken över husen hos mig, bara det gjorde mig glad

Jag hade lite tid över innan skolan så jag klippte en t-shirt a la Kat Von D, snyggt så klart eftersom hon kan vara den snyggaste jag vet!

Sedan vandrade jag till lektionen för att sedan gå och färga utväxten på håret

Sedan rusade jag hem, satte på mig träningskläder och gick till gymmet

När jag kom hem var det mörkt och solen gick ner bakom taken
Nu ser jag på Bonde Söker Fru, mys!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så ovanlig men vanlig Sofia. Så okonstlad liksom. Fint!

tyrelina sa...

Fina bilder.

Jodå, har mest varit i skolan faktiskt. Gått stenvandringar och annat "spännande"! Själv då?

lea sa...

jackan är från monki! dock typ, någon äldre kollektion. köpte den på rean för ett tag sen :')

caroline sa...

åh, så mysig dag ! Funderade lite på vad jag gillar bäst, soluppgången eller nedgången.. Kom inte fram till något, så fint båda två :)

Så fruktansävrt mysigt att cykla till skolan med fin musik i öronen och plötsligt få snöflingor i ögonen! Att det sedan fortsatte hela förmiddagen gjorde inte ett dyft! Tyvärr ligger inget kvar på marken längre :( fast kanske lika bra ändå..

bina sa...

headern blev finfin! :)