onsdag 7 oktober 2009

En helt vanlig torsdag

Just i detta nu:

Vill jag: Tillbaka till Lund, vara i min lägenhet & lyssna på bussarna utanför
Borde jag: Boka min resa till Chicago nästa sommar innan det blir för sent
Ska jag: Börja använda rött läppstift för att underbaraclara inspirerar mig så fantastiskt mycket nu för tiden, hon är så fin så fin helt enkelt.
Hoppas jag: Att det inte blir en ensam vinter, jag hoppas på pussar, kramar och gos under varma täcken när vintern blir kall med en vacker pojke som får mig att ramla av stolen och förhoppningsvis aldrig kunna ställa mig igen
Önskar jag: Min fusk-päls jacka har kommit till Lund och väntar på mig
Tänker jag: Att det är fint med tatueringar och vackra texter på kroppen
Bestämmer jag: Att min utväxt ska bli färgad inom de närmaste veckorna
Undrar jag: Hur det gick på tentan jag precis skickade in
Längtar jag: Till på torsdag när det är sittning och surrealism hela natten så jag kan sminka mig galet på alla sätt och vis. Med ögonskugga långt upp i pannan och läppstift långt utanför läpparnas gränser.
Gör jag: ingenting, jag bara dagdrömmer och det är också helt okej.
På torsdag blir det massa läppstift, utanför kanter och helt utan kontroll
Ikväll blir det dock Sushi, massor av sushi!

4 kommentarer:

Karin Filippa sa...

Tack så hemskt mycket för den vackra kommentaren, det värmer något otroligt. Din blogg verkar väldans fin, ser att du också springer på Lunds kalla gator. Tror jag ska ta mig en liten titt.

Anonym sa...

sushi 4life. :) hoppas det smakar gött rar.
är du hemma nu? :D
:*:*

http://kissamiss.blogg.se

Malin sa...

rött läppstift och vegetarisk sushi, åh jag vill så gärna komma till dig och dansa hela natten med dig vid din sida. du verkar vara en sådan otroligt fin människa, någon som är mer än väl värd att lära känna!

svar; åh raring, jag önskar att jag kunde komma till dig och pussla ihop ditt trasiga hjärta med lite lakritste och dunderkramar. jag kan inte skriva "det fixar sig nog" elller liknande för jag har ingen som helst erfarenhet av sådant, MEN; jag hoppas av hela mitt hjärta att du orkar leva ändå <3

Lina sa...

rött läppstift är verkligen helt sjukt tjusigt!