tisdag 6 oktober 2009

men idag så känner jag mig märkligt säker på oss...

För er som inte visste så släppte Kent ny singel i förrgår natt,
det tycker jag ska firas lite för Kent är det finaste jag vet och någonsin vetat.
Det tycker jag vi kan fira med en Kent Play-list på spotify


Jag avslutar med ett citat jag hittade här om dagen:
- Why can't we be together?
- Because we have our problems, you know.
- Everyone's got their fucking problems! I just want to be near you again, you see? I love the way we tease and when we're just sitting on the couch, eating grapes, watching a crappy TV-show. We do all that so well together. Everyone's got their fucking problems. Can't you see?

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket om kent i allas bloggar nu :> en annan bor ju i kentstaden nummer ett :p

när skall du hem till lund igen då? :)
pysslandet går bara bra för min del, men långt ifrån klart här hemma, men jag trivs :D

http://kissamiss.blogg.se

caroline sa...

åh, citatet! Precis så man önskar att det var, att bara kunna sitta i soffan och göra ingenting och känna att det är det man gör bäst tillsammans. Om ändå..

Jadu, livet rullar fint just nu (med undantag för vissa blodsockerfall då och då). Pluggandet kom ikapp mig så just nu får jag kämpa lite. Annars jobbar jag mest för att kunna resa till alla ställen jag vill, åker lite longboard i garaget, andas höstluften på eftermiddagarna och annat bra. Som det ska vara med andra ord!