söndag 18 oktober 2009

Surrealistisk natt


Torsdags kvällen började hos den här pärlan, Helena

Jag var bak och fram och målade ögon lite här och var på Stina

Sedan mötte vi upp ytterliggare några tjusiga damer

Och så åt och skållades det en massa

Och så sjöng vi förstås, så högt vi bara kunde

Det blev lite mat till innan vi gick på mellan fest i Gbg korridoren

Antingen dansade jag eller så hade jag ett viktigt samtal med Stina här

Men tillsist dansade vi oss svettiga och trötta, vi har en mysig klass liksom
(de bilder där jag är med har jag snällt lånat av Helena, hoppas det var ok?)
I övrigt har jag spenderat helgen i Stockholm, men det kommer imon
Puss

3 kommentarer:

caroline sa...

Åh, så mysigt det verkar! Härligt att umgås med sin klass, man får en sån annan uppfattning om folk som man annars ser i skolmiljön bara :)

Hur var huvudstaden? Hur är livet nu när hösten börjar bli lite grå? Kram vännen

ELLEN sa...

tack så mycket.
och bilderna är helt otroligt fina!

caroline sa...

tänker på det jämt och ständigt :) kan bara intekomma på något tillräckligt "jag" att skriva.. syns ju så väldigt där på handleden du vet.

Ja, regn och rusk är väl inget att hurra för direkt.. men ibland kan det vara så förskräckligt mysigt ändå! Om man får sitta inne och titta på det utanför.
Min höst är fin, jag är så glad faktiskt. Finns väl en del som skulle kunna göra den ännu lite finare.. men den som väntar på något gott, right?