måndag 19 oktober 2009

Ett regningt stockholm

I fredags åkte jag till stockholm för att träffa mamma och pappa, nu för tiden måste man visst åka dit för att träffa dem, men det är ganska mysigt


Jag hann knappt till lägenheten på Kungsholmen innan det var dags att åka till Söder och titta på stiliga, stiliga Brolle i Buddy Holly musikalen

På lördagen tog jag med pappa till Moderna Museet och se Dali utställningen

Man fick inte ta kort på utställningen men här är bästa bokaffären ever, jag köpte två mega stora böcker med mig hem till Lund med massa konst i.

Sedan gick vi en tur på stan och jag tog lite kort, tillsist blev det mat på Sturekatten och Japanskt till kvällen såklart. Mums.


Jag gick och la mig och på morgonen när jag vaknade sken solen tillsist över taken i stockholm och jag tog mig bort till T-centralen för att åka hem till mitt fina fina Lund som jag alltid saknar lite när jag är borta!

Bara så ni vet ska jag börja med en ny grej här på bloggen imorgon som jag ska köra varje vecka. Men det får ni veta imorgon någongång, so stay tune pärlor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooh, jag vill okcså på dali utställningen, var den grym? :)

jadu, jag har jobbat i helgen, sen på lördagen blev jag sjuk, så har mest bara legat, är ännu sjuk, mindre kul :<
hur mår du kalaspinglan? :)

http://kissamiss.blogg.se

ELLEN sa...

dina bilder alltså!