söndag 25 oktober 2009

Begär

Att jag vill och ska tatuera mig igen vet alla antagligen reda men de här vackra flickorna får piercingar att se så coolt och snyggt ut. Dock är det vissa saker som får mig att inte göra den (än) 1. Jag vet inte var jag vill ha den av dessa två, snyggast? 2. Mamma och pappa kommer väl antagligen hata mig och inte vilja prata med mig igen. Det vore tråkigt, fast jag tror de skulle tycka om mig ändå. 3. är piercing och tatuering för mycket?


MEN ÅH VAD FINT DET ÄR! VILL HA!
idag lyssnar jag på Markus Krunegård, han är också underbar!

6 kommentarer:

Kitty sa...

Hahahaha! JO TACK; JAG VET! Vi ska måla och tapetsera nu i veckan..

De tjejerna passade sjukt bra i det. Jag vill också pierca mig,:)

Anna sa...

Hehe, jo jag vet Sofia men jag orkade inte med min utväxt längre. Skulle endsat färga i min naturliga hårfärg men det blev väldigt mörkt trots att jag tog en brun färgnyans. De där toningarna är inte att lita på asså men förhoppningsvis ger det med sig efter några tvättar :P haha. Om jag får säga vad jag tycker så tycker jag inte du ska pierca dig. Du har sånt vackert, eget ansiktsuttryck Sofia vilket jag tror skulle försvinna med en piercing i ansiktet. Men det är ju min åsikt ;) finns säkert andra som tycker tvärtom. Är nog mer för tatueringar i sådanafall. Älskar din tatuering på ryggen! :) Hoppas du har det bra där nere!

Vicky sa...

Vacker blogg.

Och tack för tipset rara, ska genast kollas in!!

mimmi sa...

jag har det så bra att jag flyttar hem igen om en vecka^^
hur har du det egentligen? verkar som att du har hittat rätt? :)
nja jag funderar på det men kommer väl aldrig våga.

Anonym sa...

vilken snygg tjej (den andra) :) och septum tycker jag du skall ha, jag har haft min i 6 år och aldrig tröttnat ^^

hur mycket kostade kats bok då? fan jag är vrålpepp ju :D

håret tänkte jag ge en orangeröd kick, men jag är nöjd med som det är, får se om jag fortsätter färga :P

http://kissamiss.blogg.se

Malin sa...

piercingar är NICE <3
dock vet jag inte riktigt om just du skulle passa i något av de två; INTE SEPTUM (det får du inte göra för mig, okej?)

OM du skulle pierca dig så tror jag nog att du skulle passa bäst i medusa faktiskt, eller labret (och jag vet, en av de du lade upp bild på :$)

eh well, du kommer nog på något tror jag.

svar; Åh, mitt hjärta ler allt mer när jag läser din kommentar sörru du sötaste! :* du är fin, verkligen,
och jag har en riktigt sanningsenlig känsla av att du måste vara en riktigt trevlig människa att lära känna på riktigt.

Skorna du frågade om är förresten inte mina, utan en kompis, och hon köpte dem på HM förra året.