lördag 29 maj 2010

breakfast the day after


herregud, gårdagen var den bästa på länge..
Jag och Jenny drack vin ur stora glas och dansade till svängiga låtar sedan hängde jag med Anders och Jehan i baren där jobbade Emil bjöd på alldeles för många lakritsshots gratis och jag ramlade nästan omkull tillsist. Challe räddade mig och jag ragglade hem i natten med en soluppgång i ögonen och fint sällskap i telefonen. Det är ungefär så alla mina nätter på klubb 3 slutar. Dags att klä på mig och äta en hel hög med nudlar!

Ikväll ska jag på sex and the city med Stina och sedan ut och dansa igen. Först ska Anders liva upp mig med promenad. Hell yeah!

3 kommentarer:

Emma sa...

Låter som en underbar kväll och natt :)

emilia sa...

Usch, bakis är inte kul, det är jag i dag. Men det var ändå värt det :D

monkino sa...

Gud vad gullig, fin, snäll underbar kommentar om mitt dagboks-inlägg! Tack!