torsdag 6 maj 2010

lek dig över dansgolvet

klockan är tio och jag mina ögonlock håller på att ramla ihop. Inatt sov jag antagligen inte mer än 2 timmar. Jag spenderade natten på Röda Rummet med livemusik, öl och Emil. Jag dansade mig lycklig och han sjöng med sin hesa stämma tills den inte räckte till. När vi blev trötta cyklade vi hem till honom, jag spelade gitarr och dansade på hans golv och han kallade mig som alltid "little miss rockstar" och skrattade. Det är därför jag tycker om Emil, han skrattar hela tiden. När vi såg solen gå upp somnade jag inbäddad i filtar på hans soffa. Bara två timmar senare var det dags för mig att springa till galleriet och välja och vraka bland konstnärer.
Efter timmar där tog jag cykeln till Mylie, drack vin och nu är jag hemma. Nu ska jag sova!
med detta kollaget avslutar jag två hektiska dygn!

GOD NATT!

3 kommentarer:

emilia sa...

Sv; det tycker jag med! om jag vill ha massa tatueringar nu när jag är ung, varför ska jag inte ha det? jag kanske inte ens lever tills jag blir 30, så wtf hehe!! hellre ångra något jag gjort än något jag aldrig gjorde!

Jag har 3 stycken, so far! men har massa på G, hihi! du då??

Anni Nilsson sa...

Hej :D Kul att följa dig och ditt liv i Lund! Hoppas allt är bra med dig Sofia! Kram

Felicia sa...

Oj, hm, jag vet inte. Min Diana är nyproducerad, jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag fotar mest när det är ljust. Väldigt sällan inomhus (och då nära en stor ljuskälla som ett fönster då det är soligt ute.) Men annars är det väl bara att kolla att inställningarna är som de ska, sol eller inte, avståndsknappen. Varför blir dina bilder inte bra?