torsdag 27 maj 2010

hur du ser på mig och tvärtom

Henrik frågade mig sent igår: hur önskar du att folk ser på dig?

Den här bilden är precis som jag önskar att folk ser på mig och
jag svarade:
"med fräknar över hela ansiktet, svart kajal och en alldeles för lång lugg som jag hela tiden måste skjuta undan så att den inte ligger framför ögonen. Naglar i världens finaste färger, ständigt med musik i närheten, i öronen eller i handen och med massor av vackra tatueringar. Med trasiga strumpbyxor och t-shirts som jag klippt sönder."
frågande sa jag: Hur ser du på mig?
"Mest med stora hörlurar, dansande ben och högt skratt i en liten liten replokal."

Fint!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Åhå, det var riktigt fint! :)

felicia sa...

Det tyckte inte jag lät fel det heller! Vad fint att bli sedd på det sättet.

Gabriella sa...

Gör det! :)

Jeanette sa...

Det var jätte fint. Men hur vill/tror du att folk ser dig som person då? Inte bara utanpå utom innuti också?

Jag hittar de allra flesta bilder via Weheart it. Oftast lägger jag till en länk dit under sista bilden i varje inlägg då jag lånat bilder. :)

Det kommer ska du se. Bara du tillåter det. ♥

Fifi sa...

Åh, vem hade inte velat bli sedd så? Fint!

Jag tror faktiskt att jag ska klippa mig riktigt kort!

emilia sa...

hihi, jag ser på dig som en söt rock chick, precis som på bilden <3