fredag 21 maj 2010

razorblade

Idag mår jag definitivt som jag förtjänar. Att vakna imorse var lite av en nära-döden-upplevelse. Jag lovar att jag ska sluta photo bootha nu. Jag måste bara visa vad jag gjorde igår. Jag fick ett impulsanfall när jag gick till frisören, jag hatade min frisyr och tålamodet räckte inte för att låta det växa ut. det slutade med att rakapparaten åkte fram. Nacken och båda sidorna blev rakade ner till millimetrar. Det är ovant men så grymt.
Nu börjar karnevalen på riktigt! Återkommer när tiden räcker till och vädret tycker det passar att sitta inne igen!

Ciao

6 kommentarer:

emilia sa...

men shit!!! håret blev sååå snyggt!!!

roxanne sa...

Gött att ni har det fint väder därnere, det behöver vi alla :)
Och jadu gumman, det var helt otippat att vi träffades, men vi kan bara sitta och titta på varann i timmar och sitta och "ooohaaa" oss åt varandra, så himla härligt. Men det är ännu färskt och man är ju lite varsam :)
Hoppas du hittar dig en fin sommarpojke också :)

Sker något lajbans i helgen?

Jeanette sa...

De blev ju as grymt!
Ha det så skoj ♥

Idag blir det mys och sen picknick för min del :D

Malin sa...

du är vacker som en sommardag hur du än ser ut i håret, raring!

svar; jag hoppas verkligen att du har rätt, att jag kommer klara det (jag vill klara det!)
och just nu är det helt ok med mig. livet rullar på i sin egna lilla takt, jag har mina små rutiner och ingenting är väl egentligen någon skillnad alls. jag överlever, och det är väl allt (snart är det sommarlov dock och jag längtar som en tok!)

hur är det själv, hjärtat?
kramar i massor (och puss på pannan) <3

Lisa sa...

Åh, va fin du såg ut! :) Hoppas du haft det kul!

Fifi sa...

Shit, vad snyggt håret blev!

Jag måste klippa mig snart igen, det känns redan långt!