fredag 28 maj 2010

Friday, i do love you

Så var det äntligen fredag igen, finns det någon bättre dag på veckan?



Dagen började dock illa, när jag kom ut imorse var cykeln stulen och jag fick helt enkelt börja gå. Sedan började det regna och jag fick sitta inne och plugga hela förmiddagen. Nu känns det dock som om det svarta molnet över mig lättat, om det slutar regna ska jag ut och promenera med Anders en sväng. Ikväll blir det först vernissage på galleriet och sedan en vild natt som vanligt med Jenny, vi kommer göra Klubb 3 osäkert. Som vanligt!

Ni måste för övrigt lyssna på:
Johnossi - Dead End
The Concretes - Back for good
Apples in Stereo - Energy
The Maccabees - Bicycles
Coby Core - Basement
The Shins - They'll soon discover

2 kommentarer:

emilia sa...

Riktigt bra playlist!! Du är så fiiin i håret alltså!

ROXANNE sa...

håret <3 oooh, så fin frisyr :)

jag öste på i helgen som ett djur, hehe, dansade till balkanmusik och var på 30års kalas. hur kul som helst. även myst med min kärlek, fy hunnans vad han är underbar. jag smälter :)

neeä, inte färg i håret ännu, men kommer raring :)