lördag 15 maj 2010

I just do


"Sofia is my favorite bartender ever. And I will come here every Friday!"

Tycker att det summerar gårdagen himlans bra. Jag vann drickstävlingen, fick en fin pojkes telefonnummer på ett kvitto när han lämnade baren och så fick jag prata med några fina utbytesstudenter som jobbat i studentteatern, vi drack lite öl ihop när jag stängde baren vid två. vid halv 4 gick jag upp till Emil och kröp ner i sängen och drog täcket över huvudet medan Oliver låg på soffan i ett något ostabilt tillstånd. Vi vaknade vid tolv och Oliver kravlade sig hem och jag och Emil har spenderat dagen i sängen sovande till dåliga filmer!
Ikväll ska jag på Johnossi med Stina, herregud vilken helg det är. Älskar't!

3 kommentarer:

Fifi sa...

Det låter helt udnerbart!
Och de där Johnossi vill jag se igen!

Sandie sa...

Låter ju himla bra det där =)

Jeanette sa...

Toppen! :)