onsdag 5 maj 2010

neon grönt, musik, tatueringar & långt hår

Idag ser jag ut så här, jag kan ha den häftigaste jackan i hela skåne, för endast 80 kronor på Humana blev dem min. Speciellt fin blir den med Kings of Leon t-shirt, trasiga tajts och knästrumpor förstås!


Nu ska jag ner och repa med bandet, sedan titta på lite live-band på Röda Rummet när natten kommer. Dessutom ska jag diskutera tatueringar med mina kära band medlemmar idag, det gör mig ledsen att mina föräldrar inte tycker om mina fina tatueringar alls, jag kan inte tänka mig att vara utan dem överhuvudtaget.

Ps. jag har inte varit så här långhårig på år och dagar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jääj störtskön jacka!

Felicia sa...

Du är nog det häftigaste jag sett på länge! Vad lycklig jag blev!

emilia sa...

ja, jackan rockar verkligen!!
mina föräldrar gillar inte heller tattoos, synd!