fredag 7 maj 2010

only by night




Mina nattplaner med Helena blev inställda och jag blev lite ledsen men nu har jag bestämt mig för att sluta ligga på soffan och faktiskt ta mig ut. Jag har satt på mig söndriga jeans, Rolling Stones-linnet som knappt hänger ihop och höga klackar. Jag sticker till Klubb 3 och hoppas på att fint folk ska dyka upp. Kvällen blir oplanerad, spontan och vad natten har att bjuda på återstår att se. But in my mind, i'm dancing!
Ps. nästa termin kan Bruncherna på hallands tas till en ny dimension, nominerad till förste Café förman är nämligen jag och då jävlar smäller det!

4 kommentarer:

LINA sa...

oh gud vad snygga väggar du har

Fifi sa...

Hoppas du fick en härligt fin och spontan kväll!

jag tycker att din tatueringsplan låter jättefin! Du får ju en väldigt personlig taturing samtidigt som du hyllar din morfar. Go for it! Mina föräldrar gillar inte mina tatueringar heller, men det är inte så mycket att göra åt.


Grattis till nomineringen!

Malin sa...

du är tokigt snyggig människa!
hur mår du fina? <3

Anonym sa...

Jag hoppas att kvällen blev till den bästa ändå!