torsdag 20 maj 2010

once again

Jag photobootar tydligen mycket nuförtiden, men idag är det mest för att jag älskar min röda väst och för att jag knappt har tagit några bilder med kameran på länge! Jag ska nu rusa på picknick vid stora scenen, först för att äta och sedan dansa på klubb 3 tills mina fötter ramlar av. Ungefär så ser mina nattplaner ut. Som vanligt så oplanerat och galet att jag inte vet när eller var jag kommer sluta!


Ha en helt fantastisk torsdags natt, jag ska dansa och dricka vitt vin.

Imorgon börjar karnevalen på riktigt, det kommer antagligen uppdateras mindre under helgen. Om ni är i Lund kommer ni antagligen se mig ramla omkring sjungandes på karnevalsområdet med fina vänner och några öl. Antagligen kommer jag ha trasiga strumpbyxor och alldeles för mycket eye-liner, precis som vanligt!

5 kommentarer:

emilia sa...

åhh, låter himla fint du!! vill också till festivalen men ska jobba heeela helgen, buhu!!

Lisa sa...

Älskar outfiten!

lie sa...

sv, Tack så mycket, är ju svårt att låta bli när man börjat. var och gjorde en till igår:)

Jeanette sa...

Du är galet snygg! :)

Det fina vädret håller i sig idag iaf. Strålande sol och varmt varmt varmt :)
Men jag har hört rykten om regn imorgon. Vi får väl se.

Hade du skoj? ^_^

caroline sa...

Åh, jag hoppas du får det fantastiskt där ute på gatorna och i virrvarret av människor och lycka! Karneval låter inte heller särskilt dumt (och fastän jag verkligen verkligen inte vill plugga mer så känns det lite mindre dåligt av det här om jag skulle behöva bege mig till lund i höst för en framtid där!)

Ta hand om dig vännen, hoppas din helg blir magisk :)