onsdag 26 maj 2010

on my list

Namn: Sofia
Nämn något som gjorde dig glad igår: att min pingla jenny kom hem från Paris
När man var mindre var man:
Mobbad, typ!
Blåögda killar eller brunögda? Åh bara som det är
Fräknar: Givetvis. massor helst över näsan
Sämsta egenskap? jag kan inte sitta still, inte alls!
Citat: "The only people for me are the mad ones, the ones who are mad to live, mad to talk, mad to be saved, desirous of everything at the same time, the ones who never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn, like fabulous yellow roman candles exploding like spiders across the stars."
Senaste som sov i din säng: förutom jag? fredrik....
Stil på killar: långt hår, trasiga kläder med ett bandnamn och helst ett par converse
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej jag tror på attraktion vid första ögonkastet, kärlek växer.
Drömmer du mardrömmar: Nej, sover man inte så drömmer man inte
Favoritlåt just nu: Summerbreeze - Johnossi
En sak du inte visste: jag är galet morgonpigg
bästa platsen jag varit på semester: Chicago, alltid.
Bästa känslan: Känslan av vinden vid havet
Sämsta:
rastlöshet
Bästa året i ditt liv: 2009, än så länge men 2010 har potential
Kläder just nu: linne och trosor, ska snart byta om för att repa
Sommarplaner: Festivaler, Chicago, vänner
Hur många kuddar sover du med: två
Fastnar för: små egenheter som hår framför ögonen eller en hes röst
Längtar du mest efter just nu: pussar i nacken
Person du tänkte på? tänker inte på någon, bara pojkar i allmänhet
Vilken parfym använder du? YSL - Paris
Sport: jogging är skönt för själen då och då
Dryck: te med mjuk honung
Vad önskar du dig? tatueringar, underbara ord på min hud
Gråtit över en pojke? oh, jag kan inte räkna längre, pojkar gör ont
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan H, alla gånger. Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans!
Vad dansar du till? Jag kan dansa till allt. hela nätter och långt in på morgonen
Kan du sjunga? Dom säger det. helst med hög musik i öronen.

1 kommentar:

Gabriella sa...

Ha en fin kväll :)