tisdag 19 januari 2010

adventures?


Austria, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, the Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Macedonia, Montenegro, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and Turkey.

Stina och jag satt i min säng och sa; vi borde försvinna här ifrån ett tag, bara försvinna och inte veta var vi ska sova nästa natt. Så vi bestämde oss, i sommar tar vi tåget genom Europa, stannar där hjärtat ber oss och sover under öppna himlar. Jag har aldrig varit på äventyr, alltid haft allting planerat, hotellrum, flyg och kläder. Jag vill ut och leva, se var jag hamnar och inte veta var jag ska sova nästa natt. Nu blir det av och jag tänker på det hela tiden!

3 kommentarer:

camilla sa...

tänk om chicago hade sett så nice ut när vi var där. damn, aldrig frusit så mkt i hela mitt liv som under de få dagar vi spenderade där!

caroline sa...

åh, det låter som det mest pefekta äventyret någonsin! och hoppas ni får det mer än underbart på er resa!! Jag ska också komma på nåt liknande när jag väl får den eviga ledigheten.. Tror jag behöver det :)

Men tack vännen, du är för snäll! Tror dock jag väntar till efter sommaren kasnke, känns inte som den mest lämpade vår/sommarfrisyren.. Pirrig inför tatueringen nudå? Jag är jättenyfiken så lova att visa hur den blir sen!

Caisa sa...

jag hade gärna följt med på en sån resa :)