torsdag 7 januari 2010

Jag är Kaos

Dagen började fint. Jag i stort sätt åt musik och dansade häcken av mig i hela huset medans jag städade och diskade. Det är sånt jag gör när jag är själv, dansar och sjunger jätte högt alltså. För att det är det bästa som finns.

Sedan gick jag till skolan, det var fint att träffa alla igen, jag blev lite lycklig i magen faktiskt. Men vi fick tyvärr den sista av tentorna under lektionen och hur jag kände inför den visualiserade jag i ett abstrakt måleri och en förklarande text. "Jag är ett kaos"

Nu ska jag äta smoothie och titta på film. MUMS!

3 kommentarer:

emmy sa...

svar; det är så mycket man borde göra

ROXANNE sa...

smoothie ftw! och jag sjunger och dansar högt och vilt som fan när jag är själv. då är livet gött :)

oj, så många dagböcker har jag inte skrivit, jag har en sen 2005 eller dylikt, kul att läsa, och vad annorlunda man skrev :>

vad gör du i helgen rar?

Sandie sa...

Duktig du är och en super härlig bild =)