lördag 23 januari 2010

She's so high, high above me

Det var tur att jag drog på mig min röda väst och gav mig ut igår för trots vissa missförstånd så kan gårdagen varit en natt som det kommer pratas om i manna minne. På Klubb 3 mötte jag upp mina fina Olof, F.J, Fredrik och Mattias, det dracks en hel del öl, dansades ännu mer, natten var kall men i snön rullades det och röktes cigaretter. När timmen slog två sjöng vi högt till liveband med Anja och Kit och hoppade till fötterna nästan ramlade av. Tillsist gick vi på efterfest hos Olof, vi spelade Bob Dylan och Röyksopp innan jag, Olof, Fredrik och F.J trängde ner oss i Olofs lilla säng för att nästan sova ovan på varandra. Där vaknade jag imorse i en ända röra av kläder och tänkte: tack gode gud för att jag orkade mig upp ur sängen igår!

Nu mina vänner ska jag träffa Helena och så ska vi på Svart Klubben och göra natten lite osäker, imorgon är det brunch med finaste Jenny som gäller. Herre gud vad fint det är här i Lund egentligen!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Underbaart! Spontana händelser gör sig oftast bäst faktiskt :)

- Man taackar! Jo, min helg har varit bra, men tiden går alldeles för snabbt.. Din har varit super antar jag? :)

melinda c. Larsson sa...

nu har jag bytt blogg :* http://comewithmetohelsinki.blogspot.com/