onsdag 13 januari 2010

How to spend a thusday night

Igår kväll gjorde jag bara sånt som jag romantiserade när jag bodde hemma. Nu när jag bor själv i min egen lägenhet kan jag göra sånt hur ofta jag vill, som igår. Jag åt sushi på golvet med hög musik i bakgrunden och började på en jätte målning som kommer bli fin med olika färger och vackra ord. Sedan tittade jag på Billy Elliott för att man mår bra av att se den, hur sorgligt det än är ibland.



Sedan blev klockan sent, jag gick och la mig, kände mig ganska ensam..
jag har ärr på benen & trasiga tankar, det sista du behöver är någon som jag,
men ändå...

4 kommentarer:

Berit sa...

Åh. Jag vill också flytta, kunna vara uppe på nätterna när jag är som mest krativ och bara göra fina saker. Åh det sista du skrev berörde mig, väldigt, vädligt mycket.

Emilia sa...

Skönt att bo själv ibland, saknar det! Jobbigt att ta hänsyn till andra hehe!

caroline sa...

Åh mysis! Hoppas du inte känner dig allt för ensam bara (:

Malin sa...

Tragiska tankar borde inte få existera, raraste du <3
För trots ärr och trots ett trassligt inre så är du värd det finaste världen har att erbjuda.

svar; jag vill fortfarande ha en liten nyckelpiga på vänster handled, men det är väl i princip allt jag vet. jag vet inte hur den ska se ut bara att det ska vara en liten nyckelpiga :*
och spela roland om ditt hår ser dumt ut på vägen TILL den där asnajsiga frisyren, det blir ju sjukt snyggt då så det får det vara värt (tycker jag)

Åh, du är fin du,
och jag försöker att lägga all min energi på fina och bra tankar men just nu är det svårare än vad det har varit på länge.. Och min dag har varit ganska så avföring för att uttrycka det så; det tar energi att gå i skolan samtidigt som man trasslar med mat och diverse ting.
Hur har din dag varit? Och hur ska du spendera helgen? <3