måndag 11 januari 2010

How did it end up like this?

Jag bloggar uselt, detta är vad jag har haft för mig i helgen:

Fredagen spenderades i Danmark på Louisiana och betraktade konst


I Lördags fick jag äntligen se Avatar 3D med Stina och Kalle i Malmö, det var fint som snus och nu vill jag med kunna flyga!

Igår kom Fredrik, han är den finaste jag vet här nere just nu. Mest för att han gör mig glad och så himla mycket mindre ensam. Snart åker han till Nya Zeeland, Lund kommer inte bli det samma utan honom, det är en sak som är säker. Imorse gick han upp och lagade pannkakor som ni kan se, jaa jag sa ju det. Han är fin på så himla många vis!

4 kommentarer:

e sa...

sv: Tack tack :)

Jeanette sa...

Ser att du också gillar polaroid bilder :D

Johanna sa...

Aaw, va gulligt att laga pannkakor åt dig!

- Jag vill ooockså ha sommar! Tackar, det var galet underbart :D

Riktigt snygg blogg förresten!

Rebecka sa...

Sv: Visst är det!