söndag 17 januari 2010

Saturday, wait!

Igår kväll var det dags för "omflyttingsfest" i Malmö hos fina Stina

Stina och Mia återsåg varandra efter att inte setts på länge, jag älskar att de ser ut som syskon här, det är så himla fint!

Jag tog med mig finaste Fredrik som min plus one, han fick vara min puss-kamrat (hur fint är det inte att ha en sånn?) hela kvällen!

Fagra Helena var förstås också där, man ser mitt bakhuvud där i bilden och jag har nog precis luktat henne i håret för att hennes schampo luktar helt magiskt

Värden för kvällen, Kalle, han hade långa och underbara diskussioner om allt möjligt med alla på hela festen, dessutom hade han bakat bullar med oliver och fetaost innan alla kom, vi åt upp allihopa!

Värdinnan Stina, vin och ägare av kanske världens glittrigaste klänning

När natten började bli sen och vinet upp drucket tog vi Lundare bussen hem från Malmö. Med massor av tur kom vi med tre bussen hem. Jag och Fredrik rostade mackor och somnade sedan utan att blinka. Ganska fint faktiskt!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Lät som en trevlig kväll!

- Ja, undervattenskamera är grymt :D Jo, jag har haft en bra helg, faktiskt, du då?

emilia sa...

Ser mysigt ut! Älskar Malmoe!