tisdag 12 januari 2010

Little by little things fall into place again

Jag sitter med mina fina kursare och pluggar tenta, jag har lite koncentrationssvårigheter för jag tänker på ett objektiv som ligger i Halmstad och väntar på att få komma hit. Det kommer på torsdag och jag ska ta så mycket kort att jag nästan ramlar ihop. Alla borde skaffa sig nya objektiv och ta drömska foton på världen, det ska jag göra igen, från och med torsdag!

Photojojo

Dessutom är jag hundvakt från och med torsdag, åh vad mysigt jag och min vovve kommer ha det, han är egentligen det ända jag saknar från halmstad, för han ligger alltid i sängen och myser när han sover. Så i helgen slipper jag sova ensam för jag får finaste herr besöket man kan få, en grå hund med blöt nos!

Livet börjar kännas fint nu igen, little by little!

4 kommentarer:

roxanne sa...

aaw, mys med djur, dom är ju så underbara :) och jag bara måste köpa en systemkamera, foto är ju så kul :D

helgen var slitsam, jobbade och jobbade och jobbade lite mera, men denna är jag ledig, skall bli så skönt :) har du några roliga veckoplaner kanske pinglan?

eLi sa...

Kan du hålla ditt nyårslöfte? :)

Jeanette sa...

Jag har tyvärr inte någon polaroidkamera. Men jag älskar hela grejen! :)

Berit sa...

Åh det låter ju jättefint. Jag sitter och väntar på mitt objektiv själv, fast mitt är på reparation och jag kommer börja gråta när jag får tillbaka det för det är en sådan känsla åh. :)