torsdag 14 januari 2010

När koncentrationen tryter

Tentan börjar gå mot sitt slut, igår kunde jag dock inte riktigt koncentrera mig

Så jag gick till biblioteket och satte mig och läste, där hittade jag allt den finaste Bob Dylan biografin någonsin

När kvällens mörker lade sig gick jag till Arimans och mötte upp Mylie

Vi drack vin och fick besök av vår kursare Axel, det blev diskussioner om indie, hip-hop och politik, sånt som vi konstvetare tror oss förstå

Jag vet inte varför vi ser så bekymrade ut men det var säkert mitt i en diskussion om hip-hop eller något annat jag inte förstår mig på

När det blev sent tog jag mina The Hives-skor med bussen hem.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Det var så lite. Lycka till! :)

Berit sa...

sv: åh jag har haft en finfin dag faktiskt :) Självans då? :)

Emilia sa...

hihi, du är söt, jag förstår mig inte heller på hip hop = )