onsdag 6 januari 2010

Hopes and dreams

Här är två saker jag sitter och drömmer om just nu:

Jag drömmer om den här tatueringen, exakt, till min morfar. Det vore fint!

Och så drömmer jag om hennes frisyr. Jag ska låta mitt hår växa lite på sidorna kanske för att få hennes underbara frisyr. Mums!
På tal om den bilden så drömmer jag lite om pussar i nacken. Att ensam är bland det tråkigaste som finns och jag tycker att min fina sovkamrat Fredrik kan komma hit igen och sluta åka hem alls, nu när han har en egen tandborste och så, så det så!

4 kommentarer:

Malin sa...

tror att du skulle se helt freaking awsome ut i den där frisyren, raring! och tatueringen var helt fantastisk; och det gör mig mer och mer sugen på att faktiskt få tummen ur och göra den jag har tänkt (så fort jag kommer fram till hur den ska se ut)

svar; åh, nyårslöften är inte riktigt min grej då det i mina ögon bara sätter press på en, samt för att mina nyårslöften de senaste åren har varit.. ja.. "gå ner 10 kg" osv, så jag väljer att skippa det just iår, även om det finns saker jag borde (åtminstoene) försöka lova mig själv.
har du några nyårslöften kära du?

Anonym sa...

wow, verkligen fin tattoo och frille, namnam :) jag vet ej vad jag skall göra med mitt eget hår, det bara är :<

och gud vad bra nyårslöften, skall nog också börja med dagbok :D nu idag, på momangen! :)

http://kissamiss.blogg.se

Anonym sa...

underbar frisyr sofia, kör på den!

lovisa sa...

jättefin frisyr, var tvungen att spara ned bilden för allt med den var så fint och mysigt. tack för din kommentar, jag tycker om din blogg jättemycket också! puss!